زمان جاری : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 11:15 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 5
نویسنده پیام
amirho3eyn آفلاین


ارسال‌ها : 4
عضویت: 18 /9 /1392


قوانین
1.تمام کاربران باید در نام کاربری خود از کلمات مناسب استفاده کنند. مشاهده ی هر نوع کلمه ی غیر مناسب، رکیک یا زشت در نام کاربری باعث بسته شدن اشتراک کاربر می گردد.
2.در صورت مشاهده هر گونه بی احترامی به کاربران دیگر، مدیران و مسئولان سایت و یا عقاید هر قشر یا فرد، با کاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسی وی به انجمن*ها قطع خواهد گشت.
3.کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال مطلب در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات و تصاویر زشت و نامناسب در ارسالها، آواتار یا امضا، با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
کاربران موظفند تمامی موارد ذکر شده را رعایت نمایند در غیر این صورت مدیران و مسئولین حق تذکر دادن به کاربر خاطی را دارند. در صورتی که به کاربری بیش از دو بار تذکر داده شود اشتراک وی بسته خواهد شد.
4.از ایجاد تاپیک در انجمن های نامربوط به آن تاپیک خودداری فرمایید. در صورتی که تاپیک شما شامل چند موضوع می باشد آنرا به چند بخش تقسیم کرده و هر کدام را در بخش مربوط به خود پست نمایید.
5در صورتی که قصد تشکر از پست مفید کاربری را دارید کافیست از دکمه ی تشکر استفاده کنید، از ایجاد پست جدید که باعث شلوغ شدن تاپیک می شود بپرهیزید.
6.از منحرف کردن بحث یک تاپیک با پرسیدن سوالات نامربوط خودداری نمایید. می توانید سوال خود را در یک تاپیک مجزا مطرح کنید.
7.از نوشتن یک مطلب با عناوین مختلف یا در بخش های مختلف پرهیز کنید.
8.مسئولیت تمامی فایل های رد و بدل شده در سایت با فرستنده ی آن می باشد و این سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال آلوده بودن فایل ها ندارد.
9.از ساختن چند اکانت در انجمن پرهیز کنید. در صورت مشاهده اکانت های اضافی حذف شده و به اکانت اصلی تذکر داده خواهد شد.
این قوانین ممکن است در آینده تغییر کند.

سه شنبه 19 آذر 1392 - 13:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com